slide show

10 saker ni kanske inte visste om mig..

1. Jag har haft navelpiercing, den stöttes dock ut.. Vill ha den igen!
2. Jag äger åtta djur, snart nio. Två hundar, en katt, tre kaniner, en chinchilla och en axolotl (en till på g).
3. Jag måste skruva igen korken på t.ex mjökpaketet om det är öppet. Nån idé jag fått.
4. Jag älskar att sova, men inte det lättaste med en valp..
5. Jag kommer ALDRIG på saker om mig själv
6. Jag älskar drömfångare! Har just nu *räknar* nio stycken, och fler ska det bli.
7. Jag slösar otroligt mycket pengar..
8. Min kamera kostade mer än Birk!!!!!
9. Jag älskar "gripklon" som brukar vara på marknader. Sån man har en klo och fångar gossedjur med. Sensta fångade jag sex eller sju saker!
10. Just nu stirrar Birk på mig och vill ha mat.

Min bebiis när han va 9 veckor ♥ Och han blir 4 månader (16 veckor) på söndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0