slide show

Mitt 2016

Gjorde du något 2016 som du aldrig gjort förut?
 Nej, inte vad jag kan komma på..
 
Blev någon/några av dina vänner föräldrar 2016?
Nej.
 
Dog någon som stod dig nära?
Ja.
 
Vilka länder besökte du?
Inga.
 
Är det något du saknar år 2016 som du vill ha år 2017?
Mycket.
 
Vilket datum från år 2016 kommer du alltid att minnas?
1 september då jag hämtade hem Folke! 16 juni då vi var tvugna att ta bort Kotte, och 16 juli då jag tatuerade in hans namn.
 
Vad var din största framgång 2016?
Vågade mer. Fick pratik som ledde till sommarjobb, som ledde till timanställning. Och lärde mig att växla manuellt.
 
Största misstaget?
Vet ej..
 
Bästa köpet?
Folke och Peggan.
 
 
 Vad spenderade du mest pengar på?
Folke och Peggan.
 
Gjorde någonting dig riktigt glad?
Ja.
 
Vilka låtar kommer alltid att påminna dig om 2016?
 Rollin' in and rockin' out - Jon Langston 
Typ alla låtar med Freddy Kalas.
 
Var du gladare eller ledsnare 2016 än jämfört med tidigare år?
Ledsnare i början, gladare på slutet.
 
Vad önskar du att du gjort mer?
Tränat.
 
Vad önskar du att du gjort mindre?
Ätit onyttigt.
 
Blev du kär 2016?
Nej.
 
Favoritpogram på TV?
Har inte tittat så mycket på tv.
 
Bästa boken du läste 2016?
 Inte läst någon bok.
 
Något du önskade dig och fick?
 Fick köpa Folke. Jobb. Fick köpa min pegga.
Något du önskade dig och inte fick?
 Ingen aning.
 
Finns det något som skulle gjort ditt år ännu bättre?
 Att jag tagit tag i körkortet tidigare.
 
Vad fick dig att må bra?
Djuren, kompisarna, familjen och jobbet.
 
Vem saknade du?
En massa personer.
 
De bästa nya människorna du träffade?
Inte träffat några nya, tror jag.
 
Mest stolt över?
Att jag tagit tag i körkortet och börjat med de.
 
Högsta önskan just nu?
 Få ta körkort och flytta hemifrån. Och att alla runt om mig ska må bra.
 
 Vad ser du fram emot mest just nu?
 Att verkligen satsa allt på körkortet! Och kaanske en till tatuering.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0